Algemene Vragen Hoe kan ik contact opnemen met jullie als mijn vraag hier niet tussen staat? Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling die ik ontvangen heb? Het ontvangen product is anders dan dat ik dacht... Retourneren Hoe stuur ik mijn bestelling retour? Zijn er kosten verbonden aan retourneren? Wat is het retourbeleid ? Zijn er uitzonderingen op het retourbeleid? Tot wanneer kan ik mijn bestelling retour sturen ? Kan ik mijn bestelling ruilen? Betalen Welke betaalmogelijkheden zijn er? Betaal ik verzendkosten? Hoe kan ik een geplaatste bestelling wijzigen? Kan ik betalen na ontvangst van het product? Ik heb een volle spaarkaart en wil deze graag gebruiken? Verzending Wanneer kan ik mijn zending verwachten? Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Kan ik het adres van mijn bestelling wijzigen? Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen? U kunt niet een gewenste bezorgdatum selecteren tijdens het bestelproces. Wel kunt in het opmerkingenveld uw voorkeur doorgeven wanneer u de bestelling op een later tijdstip wilt ontvangen. Kan ik mijn bestelling ophalen? Bestellen Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen? Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen... Problemen omtrent bezorging PostNL zegt dat het bezorgd is maar ik heb niks ontvangen? Ik heb een verkeerd adres doorgegeven en nu is mijn pakketje retour gestuurd naar de webwinkel Mijn bestelling is vertraagd Bezorging rond Black Friday, 5 Dec en Kerst